pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, które mogę pojawić się wśród naszych użytkowników. Jeśli nie znalazłeś poniżej odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce Kontakt, a my z chęcią na nie odpowiemy.

 

Jak pobrać aplikację na smartfona?

Aplikacja dostępna jest na wszystkie urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android oraz iOS i można ją bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play i App Store.

Dlaczego aplikacja wymaga dostępu do mojej lokalizacji i aparatu?

Udostępnienie lokalizacji jest konieczne aby użytkownik mógł znaleźć najbliższą hulajnogę na mapie, natomiast dostęp do aparatu potrzebny jest do odblokowania hulajnogi za pomocą skanu kodu QR.

Jak podpiąć kartę płatniczą do konta użytkownika?

Aby dodać kartę płatniczą należy zalogować się w aplikacji mobilnej, a następnie w Menu przejść do zakładki Płatności oraz wybrać opcję Dodaj nową kartę i wprowadzić wymagane dane.

Ile trwa weryfikacja konta?

Zatwierdzenie dokumentów i aktywacja konta trwają zazwyczaj od kilku do kilkunastu minut.

Czy podane przy rejestracji dane są bezpieczne?

Wszystkie wrażliwe dane wprowadzone przez użytkownika w procesie rejestracji są w pełni bezpieczne i wykorzystywane tylko na potrzeby działania aplikacji. Bezpieczeństwo przetwarzania danych karty płatniczej gwarantuje firma PayU.

Kto może korzystać z hulajnogi Quest?

Z hulajnogi elektrycznej może korzystać każdy poprawnie zarejestrowany oraz zweryfikowany użytkownik powyżej 18 roku życia.

Jak znaleźć hulajnogę?

Wszystkie dostępne do wypożyczenia hulajnogi znajdują się na mapie w aplikacji mobilnej wraz z informacją o stanie naładowania, możliwym do przejechania dystansie oraz przybliżonym czasie potrzebnym na dojście do pojazdu.

Czy można zarezerwować hulajnogę?

Istnieje możliwość bezpłatnej 10 minutowej rezerwacji hulajnogi w aplikacji mobilnej w celu dojścia do niej. Aby dokonać rezerwacji wybranego pojazdu użytkownik musi znajdować się od niego w odległości nie większej niż 1 km. Po dokonaniu rezerwacji hulajnoga nie jest widoczna dla innych użytkowników.

Czym jest strefa?

Strefa to wyodrębniony na terenie miasta obszar w obrębie którego można rozpocząć i zakończyć przejazd. Znajduje się ona na mapie w aplikacji i jest zaznaczona kolorem niebieskim.

Jak uruchomić hulajnogę?

Aby odblokować hulajnogę otwórz aplikację i zeskanuj za pomocą aparatu w smartfonie kod QR umieszczony na kierownicy lub wprowadź numer znajdujący się pod kodem QR. Gdy pojazd wyda charakterystyczny sygnał dźwiękowy i zostaną w nim włączone światła oznacza to, że jest on gotowy do jazdy.

Jak sprawdzić stan techniczny pojazdu?

Przed rozpoczęciem jazdy zwróć uwagę na sprawność hamulcy, oświetlenia, luźne części, dziwne dźwięki, nieprawidłowe działanie lub inny nietypowy stan pojazdu. Wszelkie uszkodzenia zewnętrzne i inne awarie sprzętu należy niezwłocznie zgłosić przez aplikację lub dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta.

Czy używanie kasku w trakcie jazdy jest obowiązkowe?

Korzystanie z kasku podczas jazdy na hulajnodze elektrycznej jest opcjonalne i dobrowolne, warto jednak rozważyć jego stosowanie.

Jak zakończyć przejazd?

Aby zakończyć przejazd wybierz w aplikacji mobilnej opcję Zakończ przejazd, a następnie zrób zdjęcie poprawnie zaparkowanej hulajnogi. Zakończenie wynajmu nastąpi w momencie zablokowania się pojazdu oraz wyświetlenia w aplikacji komunikatu potwierdzającego zakończenie przejazdu.

Czy można podróżować z pasażerem?

Wszystkie nasze hulajnogi to pojazdy jednoosobowe, dlatego korzystanie z nich przez 2 osoby jednocześnie jest zabronione.

Co jeśli wyjadę poza obszar strefy?

Wyjazd poza strefę jest dozwolony, ale zakończenie przejazdu musi nastąpić tylko i wyłącznie w wyznaczonym obszarze, dlatego należy pamiętać, aby przed wyjazdem poza granice strefy upewnić się czy zasięg pojazdu jest wystarczający na przejechanie planowanej trasy oraz powrót.

Na czym polega funkcja postoju?

W trakcie jazdy możesz skorzystać z możliwości postoju. Funkcja ta aktywowana jest automatycznie, w chwili gdy podczas aktywnego przejazdu hulajnoga będzie pozostawać w bezruchu. Koszt takiej przerwy wynosi 0,40 zł za minutę.

Co gdy podczas jazdy rozładuje mi się bateria w hulajnodze?

Pojazd po rozładowaniu się nie stanie nagle w miejscu, lecz będzie stopniowo tracił prędkość. Rozładowaną hulajnogę należy zaparkować na terenie wyznaczonej strefy i zakończyć przejazd w aplikacji.

Co gdy podczas jazdy rozładuje mi się telefon?

W takim przypadku pojazd sam się nie wyłączy. Aby zakończyć przejazd, należy zalogować się do aplikacji korzystając z innego urządzenia lub skontaktować się z nami i poinformować o zaistniałej sytuacji.

Kiedy można wypożyczyć hulajnogę?

Z naszych hulajnóg można korzystać codziennie od wczesnego poranka, aż do późnego wieczoru. W nocy pojazdy są ładowane i serwisowane, aby w pełni zapewnić ich dostępność w ciągu dnia.

Jaka jest dopuszczalna prędkość jazdy na hulajnodze?

Wszystkie nasze hulajnogi posiadają ograniczenie prędkości do 25 km/h i jest to maksymalna prędkość z jaką można się na nich poruszać.

Jaki jest maksymalny zasięg hulajnogi?

Zasięg hulajnogi uzależniony jest od poziomu naładowania, który można sprawdzić w aplikacji wybierając na mapie dany pojazd. W pełni naładowana hulajnoga pozwala na przejechanie około 35 km.

Czy pogoda ma wpływ na korzystanie z hulajnogi?

Zjawiska pogodowe takie jak deszcz, wiatr, mgła czy temperatura nie uniemożliwiają poruszania się na hulajnogach, jednak mogą wpłynąć na bezpieczeństwo i komfort podróżowania. W czasie jazdy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych zachowaj szczególną ostrożność.

Co gdy w trakcie jazdy pojazd nie działa poprawnie?

Jeśli podczas jazdy będziesz mieć wrażenie, że hulajnoga działa nieprawidłowo zjedź bezpiecznie z drogi, odpowiednio zaparkuj pojazd w wyznaczonej strefie i zakończ jazdę w aplikacji.

Co w sytuacji nagłego wypadku?

Jeśli uczestniczyłeś w wypadku lub innym zdarzeniu drogowym, które spowodowało uszkodzenie hulajnogi skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Z kim i jak mogę się kontaktować w razie problemów?

W razie jakichkolwiek problemów z aplikacją lub sprzętem prosimy o kontakt pod numerem telefon 576499880, mailowo pod adresem bok@questhulajnogi.pl, za pomocą aplikacji bądź przez formularz na stronie internetowej w zakładce Kontakt.

Jak otrzymać kod rabatowy?

O wszystkich akcjach promocyjnych będziemy informować za pomocą naszego oficjalnego konta na Facebooku i Instagramie. Otrzymany kod należy wprowadzić w aplikacji w zakładce Kody Rabatowe.

wypożyczalnia hulajnóg Radomsko

Dołącz do zadowolonych użytkowników Quest i korzystaj już dziś!

Polub nas: